har trååkigt

tittade på en film men den va fan den sämsta jag sett så orkade inte titta klart. hade ingen lust att se den heller så det var väl kanske lite därför. men jag e inte ens trött och jag vet inte vad jag ska göra, ligger just nu och smsar med maria, men de e ju inte så jävla roligt. eller klart det e trevligt o prata me henne, men jag har ändå tråkigt. orkar inte titta på nån film så det bästa e väl att sova. jag har våran jobbiga minilaptop nu som e skitjobbig att skriva på och som det inte finns nåra bilder på, det e så tråkigt att läsa en blogg utan bilder.
gud vad gnällig jag är. det kanske är bäst att sova ändå. vi säger väl så. godnatt allesammans!


Kommentarer
Postat av: Adele

Hej! Var med i min tävling om att bli Veckans blogg, ju fler delagare desto roligare! :)



- http://moonew.blogg.se/2009/july/veckans-bloggare.html#comment -



(Ber om ursäkt om du ser detta som spam!)

2009-07-13 @ 03:12:50
URL: http://moonew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0