bounce, michael jackson

stannar bara hemma ikväll. marias pappa har lånat ut sin bil så vet inte om hon kommer hit senare eller inte. men sitter just nu och tittar på sommarkrysset. och de visade precis en video på ca 300 dansare som dansar orginal koreografin till beat it.
 
jag har alltid tyckt om michael jacksons musik men jag har tänkt att han kan inte ha alla hästar hemma. men jag har ändrat mig helt, lite typiskt bara för att han har dött. men jag har tittat på en del intervjuer och han e inte alls en dålig människa, verkligen tvärtom. han har ju blivit anklagad för att ha utnyttjat barn eller vad det var. men det tror jag verkligen inte på. han älskade barn, men inte så. pga att han inte hade nån barndom själv så vill han jämt ha barn omkring sig, det kompenserar hans egna barndom på något sätt. som många andra så tycker jag verkligen att det är hemskt att han har dött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0