the city

har tittat på tv hela kvällen bara. die hard 4 och sunes sommar. nu sitter linnea och tittar på mysteriet på greveholm, haha. jag älskade det! duschade nyss för att linnea ville dra till sthlm imorn och då skulle jag inte hinna ducha på morgonen, eller mitt hår torkar inte och jag vill inte använda fön i onödan. vilket jävla krångel det kan vara med hår ibland alltså, haha. så jag ska som sagt till sthlm. maria skulle hjälpa sin mamma o packa och bells ska dra till bobby o klippa sig. så det blir bara jag och linnea. men nu ska jag fortsätta att kolla på tv och sen lägga mig. god natt

my sister and I

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

vad bra lägger till diuug nu

2009-07-20 @ 01:13:03
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0