hjälp miiiig?

jag funderar på om jag ska försöka få tillbaka min riktiga hårfärg. har pratat med en frisör och då skulle jag färga vid hårbotten och göra mörkare slingor. det skulle ju inte bli till min riktiga hårfärg men en bit på vägen. har tröttnat på att färga min utväxt hela tiden. gör slingor med hetta och det är så jävla jobbigt att behöva göra det 1 eller 2 gånger i månaden. jag hade önskat att jag passade i brunt hår, för jag tycker det är snyggast. men tyvärr så gör jag inte det. men jag e rädd att jag skulle ångra mig´, för det är ju itne bara aatt färga det blont igen eftersom det sliter så jävla mycket. men det skulle verligen vara skönt, och det skulle ju inte direkt bli mörkt. jag har ju ändå rätt ljust hår.
men  vad tycker ni, ska jag fortsätta vara blond eller göra det lite mer naturligt?

Kommentarer
Postat av: caroline

ser bara bilden på din header men jag tror du skulle passat i brunt..du är ju så brun i din hudton så det hade nog varit snyggt.

själv vill jag också vara brunhårig men då hade jag bara sett blek ut, och färgar man det mittimellan så är jag rädd för att det ska se råttfärgat ut.. :/

2009-07-17 @ 07:57:29
URL: http://cees.blogg.se/
Postat av: ...........

tss dum fråga, bloooond!:D you know my name;)

2009-07-17 @ 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0