fest ikväll

hejhej, idag har jag varit nere på stan och köpt nagellack, armband och brun utan sol :) jag har börjat packa lite också eftersom vi ska dra till öland imorn. men allt e i tvätten så får vänta på att det blir rent. men iaf så ska vi dra på fest ikväll. hemma hos bells. vi kommer dra vid 11 så det blir jävligt tidigt för mig o maria. men ska åka vid 8 imorgonbitti så det är väl liak bra. skulle egentligen vara skönt att festa hela natten så man kan sova hela resan imorn. men mamma ville inte hämta oss där på morgonen. maria hänger med precis som förra året. så ni kommer inte höra nånting ifrån mig på en vecka. hörs. arrivederci

haha, jag och maria förra sommarn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0