bokfarfar

det verkar som att vi inte kommer iväg nånsans. farfar e på landet och det är inte så roligt när han är där. om ni hade träffat honom så hade ni förstått vad jag menar. visst har är jättesnäll o blablabla. men han e en riktig smartis, och när man sitter där på middag hemma hos honom så får man alltid nån fråga, typ; amanda, vilket år var det gustav III dog? kom inte på nån bra fråga nu, men ungefär sådär. och man har ingen aning, men min smarta kusin som e några år yngre än mig, han vet fan alltid! haha. sen ska vi alltid räkna ut våran ålder tillsammans, jätteintressant lixom, haha aja. nee, min farfar är jättegullig, man får alltid en bok med sig hem när man har varit där. och därför blir han kallad bland mina kompisar för "bokfarfar".


nej, nu ska jag fortsätta äta mina mackor, ciaoo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0