bloggdesign?!

tjena, vi sitter o kollar på lillefot nu, haha. älskade det när jag va liten. men nu e det min lillebror som tittar fast han har dragit iväg nu. pappa skulle åka o köpa en ny boxer. maria och jag sitter o käkar russin. har skittråkigt, men det inns fan inget att göra. vill dra o köpa kläder, men har inte så mycke pengar och jag orkar inte göra iordning mig heller.
får väl sitta hemma till bells kommer hem. hon kommer vara så jävla brun! jag blir aldrig brun som henne o maria, haha ;/ jag blir fräknig och lite rödbrun bara, haha. men det finns inte så mycket att göra åt det.
nu e det såhär att jag verkligen behöver hjälp med min design, så om nån kan hjälpa mig eller vet någon som kan så kan ni väl säga till e ni snälla.

Kommentarer
Postat av: Lona ♡

Nej ingenting .. kom nyss hem från jobbet.

2009-07-14 @ 14:01:28
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0