bio idag

godmorgon. jag o maria vaknade för ett tag sen och har ätit frukost nu.
vi hade det mysigt igår. vi åkte hem till sundholm där anton, kevs, filippa och frida var. vi rökte vattenpipa och tittade på ondskan. det var kul o träffa dem igen, pappa kom o hämtade oss vid halv ett eller något sånt, då la vi oss o tittade på en michael jackson intervju som maria ville visa mig. jag har inga bilder för jag e så dålig på det, och min kamera har gått sönder tyvärr. men jag ska fixa det på nåt sätt.
men idag ska vi iaf gå på bio med pappa. får se om maria ska hänga med. pappa ville se den där johan falk så det blir nog så. jag gillar sånna filmer så det blir säkert bra. hörs, ciao

har inga bilder på den här datan så tog bara en som fanns här redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0