bill bells bull

godmorgon, vi vaknade för ett tag sen. vi har ätit frukost nu. pappa ville dra till grönan men nu åskar det, så det är inte så bra läge för det. jag har fått ett munnsår och det är inte nice. men har tagit en tablett så det försvinner nog om ett tag. ¨
jaa, vad ska man göra idag då? det är ju pissväder så det finns inte så mycket att göra. våran tv har gått sönder också. men min bästa vän bells kommer hem idag. hon har vart i kroatien, hon drog precis när jag kom hem från grekland så vi har inte träffats på 3 veckor. ska bli kul o träffa henne nu :D så då blir våran trio återförenad; bill bells och  bull :)

jag och bells i hennes pool förra sommarn ;D


Kommentarer
Postat av: Hannah&Klara

Hej, kolla gärna in vår blogg! :)

2009-07-14 @ 12:46:55
URL: http://lyckokarusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0