öland

nu ska jag lägga upp lite bilder ifrån öland, :)

maria snygging

linnea e kung på att cykla utan händer!

haha,  stdsmattan fanns kvar. eller det är mer som en ballong, som det finns på skara sommarland också :)

jag och mina bästa vän!:)

haha, vi spelade lite yatzy. hatar det egentligen.

stranden :)

nu orkar jag inte lägga in mer bilder, alla var så jävla fula också, haha. men ja, det var en härlig vecka. spelade kort den mesta delen. men det var inte så jävla bra väder, och det va svinkallt i vattnet. menmen. satsar på gotland nästa år på sthlmsveckan!

Kommentarer
Postat av: jeessica

sv ; haha då är det vi som är kortaa :D

2009-08-02 @ 13:49:54
URL: http://jeessicaeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0