och det är jag som e fittig?

hejhej. har inte kunnat skrivit någonting som ni har märkt. men jag e hos mamma nu  iaf.pappa skulle åka till norge o dyka.
 så ja ge ensam där. och såklart vill alla boysen vara där. men helt ärligt. jag har inte hört någonting från dem på jättalänge, visst jag har inte varit hemma hela  tiden. men då när jag har varit det så har jag inte hört någonting. och nu när jag e ensam hemma, då passar det. då slipper dom sitta i sina jävla lekparker. jag älskar dem, men jag blir bara så irreterad, och jag säger åt dem att det blir kanske någonting senare i veckan. men nej, det vill dem inte lyssna på. får bara sms som det står fan vad fittit av dig, blablabla. och dem ska ha hem dem till mig?! helt fel taktik enligt mig iaf. och jag vet att dte kommer bara komma mer folk än vad jag vill, och jag orkar fan inte me de. förra gången blev det ju också massa strul, så varför ska jag lita på dem nu?

det är klart att jag också vill hitta på nåt när jag ändå e själv där. men just idag känner jag att jag inte orkar det blir kanske senare...

jaa, vi får väl se vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Jag har startat upp en ny blogg :)

Jag skriver om mitt liv, intressen, mode, media & mkt mer!

Titta gärna in så blir jag glad :))

2009-08-07 @ 14:35:33
URL: http://misswivel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0