jag e blind

hejhej. kom hem nyss. jag har varit på sjukhuset. jag vet inte om jag berätta det men mina ögon har varit konstiga, eller bara ena ögat egentligen. och igår kväll så rann det som fan. satt o tjura hela kvällen såg det ut som, haha. och när jag vakna imorse så hade jag världens huvudvärk, dunkade sjukt mkt och jag började må illa. så jag ringde mamma, och så drog jag till sjukhuset. det var bara en ögoninflammation eller något. lite tråkigt för vi var bjudna till en lokalfest ikväll. men den e precis under mig så vi går nog ner ett tag iaf. det jobbiga är ju att jag inte får använda linser nu. så jag kommer se helt vilsen ut, ser ju fan ingenting nästan. jaja. sånt e livet.

jag lägger in lite bilder ifrån igår om ett tag. det var rätt trevligt. men det finns inte en enda bild på mig :( det är tråkigt

haha så jävla ful. från en fest för ganska längesen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du får gå med piratlapp för ögat :P

2009-08-09 @ 13:46:43
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Victor

Stackare! Hoppas det snart går över :) !

2009-08-09 @ 20:56:10
URL: http://vicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0