fult att vara platina

nu har jag beställt tid hos frisören. ska dit nästa torsdag kommer  vara skitnervös,  jag e ju fan det redan nu. förut så kunde jag färga håret hursomhelst. det var inte en så stor grej för mig, då tänkte jag bara; äh, vafan. de e bara o köra. typ så. men nu vågar jag nästan inte, och det är ju inte bara att färga tillbaka, det e ju det att de sliter så otroligt mkt att bleka det som jag har gjort. dem som säger att man kan hålla på å bleka håret bara man använder skydd när man stylar det och använder inpackningar och så måste ha så felfelfel. det sliter o torkar ut det ändå. men ja.. jag tror ändå att det kommer se bra ut, det är ju trotsallt mer som min riktiga hårfärg. och jag tycker faktist inte att det är så fint att vara blond överhuvudtaget. eller, det är klart att det är fint att vara blond. men inte platina, det är bara snygg i ett fåtal fall. men då ska det absolut inte vara gult. det finns ju inget fulare!
silvershampoo heter det.

här är den snyggaste brunetten jag vet iaf!

Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

sv; då är det bara att mejla mig (allting står på min blogg)

2009-08-03 @ 14:34:18
URL: http://karrodesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0