baksmälla

hejhej,  har ätit pizza nu :D skitgott. men e asmätt nu. köpte iaf lite grejer på stan, kan kanske visa bilder sen. men det blev, en jeansväst med nitar ifrån mq, det var på rea så det var toppen. ett halsband från hm, strumpor, och en tshirt med hål i. väldigt snyggt!

vi ska på bio senare me pappa, baksmällan blir det. den verkar asbra, alla som jag känner säger det iaf. funderar på om jag ska dra hem till maria efteråt. känns som att jag inte har träffat henne på jättelänge. får se vad som händer. om jag drar hem till henne så kan jag inte skriva mer idag iaf. hon har itne någon data hos hennes morsa. arrividerci

maria; i miss ya, imiss ya, i really wanna kiss ya. hahahah, internt


Kommentarer
Postat av: Bells

Hallå du lovade ju att se den med mig!!!!!!!!!!

2009-08-06 @ 00:38:08
URL: http://isabellekidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0