amanda e så koort

hejhej, har varit hemma ett tag nu. och jag hade så jävla ont i mina ben, växtvärk typ. jag får alltid det när jag har gått eller stått mycket. men jag spolade massa varmt vatten på dem och det hälpte lite!:) men ja, kan ju säga att det var lite fail på grönan. hade en hyffsat bra plats men sen såg vi en ännu bättre, men det visade sig vara vip eller något, så. jaa, vi sumpade våran plats, så jag såg ingenting, så jävla kort som jag är så kan man väl itne vänta sig något annat. men hade fan inte pallat stå där hela tiden, jag får alltid skitont i ryggen bara av att stå. menmen. jag ska väl slagga nu tänkte jag. skriver imorn. ciaao

en jättegammal bild :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha okej :D

2009-08-03 @ 09:30:40
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0